Koncepció | hogyan is készül?

A kezdetek

Először is valahogyan egymásra kell találjon feladat és megoldás. Ebben segít a Google, az ismerősök, a hírünk, a pályázatok...
Ha megtaláltuk a feladatot, a megfejtésen törjük a fejünk, és ha megtaláltuk a legoptimálisabb kivitelezést, megkeressük a hozzá illő határidőt és árat.

Design

Ha sikerül mindenki számára megfelelő szerződést kötnünk, kezdődik a munka. Első körben a főoldal design terve készül el, melyet általában maximum három körös korrektúra után megrendelőink elégedetten elfogadnak.

Sitebuild &
W3C szabvány

Ezután két ágon folytatódik a munka: az aloldalak tervezése a designer kezében marad, míg a sitebuilder elkezdi az egyik legfontosabb részét a munkának, felépíti a html oldalakat, melyeknek legnagyobb szerepe a keresőoptimalizálásban keresendő.

Amitől működik: a programozás

Ha idáig eljutottunk, már az oldalunk úgy néz ki, mintha kész volna. Pedig ilyenkor kezdődik a legnehezebb és leghosszabb szakasz, ami a legfontosabb is. Ilyenkor válik igazán izgalmassá a munka, oldalunk elkezd önálló életre kelni, beüzemeljük a webshopok admin felületét, feltölthetőek a termékek, kezelhetjük tartalmunkat szabadon.

Befejező fázis: tesztelés!

Ha hátradőlnénk, amiért ezen a folyamaton sikerült buktatók nélkül keresztülrágnunk magunkat, megrendelőinknek ekkor komoly feladatot adunk: TESZTELÉS!
Hiába a tervezéssel, előkészítéssel, programozással eltöltött órák százai, egy friss agy mindig talál új és jobb megoldást, ezért mi is folyamatosan teszteljük saját megoldásainkat, a lehető legjobb megoldások érdekében. Mindenkinek az a legjobb, ha az Ügyfél elégedett!

Ugye nem is olyan bonyolult!
De ha annak tűnik, segítünk megérteni és egyszerűvé tenni!
De mi lesz ezután?

...itt jön a lényeg!

A webfejlesztő cégek nagy hányada itt befejezettnek tekintené a munkát, hiszen elvégezték a feladatot. Igen ám, de egy látogatóktól mentes weboldal olyan, mint egy páncélba zárt gyémánt.
A segítségünkel ügyfeleink garantáltan a Google első oldalain szerepelnek, látogatottságuk napról napra nő, az egyre elterjedtebb “social media” bevonásával mindenki elérhetővé válik, különösebb befektetés nélkül. E-mail marketing kampányaink a valódi célcsoporthoz jutnak el, nagy százalékkal növelve a látogatottságot és a vásárlói kedvet.

RSS - azonnal értesülhet az, akit komolyan érdekel

a facebook segít elérni azokat, akiket igazán szeretnénk.

a twitterrel folyamatos kapcsolatba kerülünk potenciális klienseinkkel

Végső cél: folyamatos, és sikeres kapcsolat.

Cégünk célja nem egy munka elvégzése, sokkal inkább egy eredményes munkakapcsolat kiépítése, melyben mindenki megtalálja számításait.
Elégedett ügyfelekre van szükségünk, hiszen egy szolgáltató cégnek, ők a legjobb reklám. Épp ezért igyekszünk tanácsadással, és tudásunk legjavával már a kezdetektől sikerre vinni a projectet, hiszen a siker mindannyiunk érdeke.

Kérdése van?
írjon nekünk! ez a leggyorsabb, hisz mindig a gép előtt ülünk...